← До інших проектів AOECS від mrMad-Cat
 




ВІК ІМПЕРІЙ: ОБЛОГА ЗАМКУ

 

ШУКАЧ БОЮ












Загальна інформація:

Приділіть більше уваги коханим і близьким та отримайте більше задоволення від гри! Нехай ШУКАЧ БОЮ знайде все за вас!
Для отримання повної версії, будь-ласка заповніть наступну форму*:
Нікнейм у грі: , Альянс: , E-mail:
На данний момент ШУКАЧ БОЮ розповсюджується лише після невеликого пожертвування, причини пояснені у листі, що ви отримаєте.
* ця інформація збирається лише для цілей ліцензування, ніякого спаму.

Спробуйте DEMO версію прямо зараз і побачте як він працює (усі цілі лімітовані значенням 50; без пам'яті 5 наборів налаштувань).

ШУКАЧ БОЮ DEMO
(zip, 12.4MB, Завантажено: 466 разів)

  • Ви можете займатися іншими речами на своєму ПК поки ШУКАЧ БОЮ працює за вас
  • Маленька за розміром програма (≈25Mb)
  • Швидкий алгоритм з використанням нейронних сітей, який ви навіть не помітите
  • Шукайте до 5 критеріїв одночасно (типів ресурсів) у ТА/АБО логіці
  • Використовуйте у якості автоклікеру з таймером
  • Налаштовуйте свої музичні файли для звучання коли знайдено відповідність
  • Автоматичне зберігання налаштувань
  • Дивіться файл логу, щоб побачити як програма працює, або згортайте його для економії місця
  • Зберігайте зображення розпізнаних областей, щоб бути впевненим у роботі програми або для обміну з друзями
  • NEW! Пам'ять 5 наборів налаштувань (немає у демоверсії)

> Про програму

ШУКАЧ БОЮ це програма що поєднує дві основні функції: розпізнавання цифр та автоматичне клікання мишкою. Вона дуже близька до програм ігрових ботів, хоча я не бажаю її так називати, оскільки останні я вважаю чітерством. ШУКАЧ БОЮ був розроблений перш за все щоб допомогти гравцям Майкрософтівської "Вік Імперій: Облога Замку", однак його функціональність безперечно набагато ширша. Єдиним обмеженням на сьогодні виступає лише те, що він може розпізнавати лише білі шрифти цифр.

Ця програма була розроблена у відповідь на значний недолік у ігровій логіці. Хоча загалом гра була чудовою (красива графіка, "грабельний" геймплей), після кількох місяців гри більшість часу витрачалася на "Нексти", в пошуках оптимального супротивника (у той час як сам бій продовжується лише близько 5 хвилин). Таким чином я вирішив зробити програму, яка б могла допомогти гравцям витрачати більше часу з сім'єю чи за іншими речами які їм хочеться та одночасно отримувати задоволення від гри

Основним підходом було не зв'язуватися з грою напряму (як перехват пакетів з даними), а просто замінити гравця у повністю такий самий спосіб як він сам грає. Отже вона зчитує цифри з екрану і, в залежності від їх значення, робить клік мишкою чи інформує користувача, що це те що він/вона хотіли. Побічною функцією виявилася можливість використовувати ШУКАЧ БОЮ як звичайний авто-клікер мишки, який також може стати у пригоді у деяких іграх, в яких від гравців потребується знаходитися онлайн щоб уникати нападу.

Підсумовуючи, хотілося б сказати що результат перевершив мої очікування. Це дуже корисна невеличка програма яка економить мій час, і я сподіваюся, що ви зможете відчути це так само!

> Це легально?

Спочатку було дивним отримати таке запитання від користувачів. Однак, оскільки вони вже є, - я скажу кілька слів.
На мою думку, це так само нелегально як використовувати таймер щоб нагадати, що настав час бою, чи як заставляти вашу дружину шукати битви замість вас. Це не взлом гри чи перехват її пакетів (то ж загалом це неможливо й прослідкувати). Це просто підміна користувача під час дурних рутинних дій. У будь-якому випадку, хоча я й маю юридичну освіту, я не вважаю себе достатньо компетентним, щоб сказати чи може Майкрософт чи будь-яка інша організація одного дня не забажає забанити ШУКАЧА БОЮ.
Що я можу сказати з впевненістю, це що з точки зору людської моралі ця програма є обов'язковою для усіх хто має сім'ї та близьких. Витрачайте більше часу з ними, чи скористайтеся ним задля вашої освіти, покращення здоров'я чи розваг.

> Налаштування програми

Розпізнавання цифр є доволі чутливою функцією. Тож, щоб уникнути проблем. будь-ласка дуже уважно прочитайте наступну інструкцію. Ви можете експериментувати з налаштуваннями самі, однак, якщо ви слідуватимете моїй інструкції, я можу гарантувати вам якісне розпізнавання з похибкою менше ні 1:1000 на моніторах з роздільною здатністю від 1024х768.

Перший крок:
Запустіть ШУКАЧ БОЮ та гру. Ви можете використовувати настройку "Над усіма вікнами" для полегшення налаштування. Розгорніть гру на весь екран у віконному режимі (для Windows 8 будь-ласка дивіться секцію "FAQs та Часті проблеми" нижче). Тепер запустіть бій (зверніть увагу, що у AOE:CS у повторах розміщення індикаторів ресурсів відрізняється від розміщення у звичайних боях).

Другий крок:
Тепер налаштуйте координати усіх зон екрану, з яких ви хочете розпізнавати цифри. Натисніть на у секції "Області пошуку". Ви побачите нерухому копію вашого екрану. Тепер, за допомогою мишки (клікнути та утримувати), ви можете виділити область червоним прямокутником. Якість розпізнавання цифр дуже сильно залежить від цих дій, тож будьте дуже точними! Для зручності у момент виділення чутливість миші зменшено у 4 рази. Також, щоб краще бачити пікселі, з’являється збільшувальне скло.
Будь-ласка зверніть увагу на наступне:
  • Кордони виділення повинні бути якомога ближче до цифр. Алгоритм шукає яскраві білі кольори намагаючись упізнати у них цифри. Тож чим менша буде область, тим менша ймовірність що якість пікселі з фону будуть інтерпретовані як цифри.
  • Ширина області виділення повинна розраховувати найдовшу можливу комбінацію. Речі на які варто взяти до уваги: деякі цифри менші за інші, тож 111 111 буде коротше за 120 000; розділювачі цифр також займають місце; максимальна кількість корон 1 200 з розділювачем, максимально яблук і дерева 120 000, максимум каменю 65 000, максимум прапорів 770+.

Якщо ви зробили помилку, ви можете просто клікнути ще раз мишкою. Якщо ви передумали - натисніть "Esc" на клавіатурі.
Коли ви закінчили з виділення, натисніть "Enter" на клавіатурі. Ви побачите що координати було зафіксовано. Ці налаштування буде автоматично збережено після закриття програми, тож вам не доведеться налаштовувати їх знову.
Ви можете змінити координати пізніше у будь-який час. Тільки цього разу ви побачите зелену область, що буде демонструвати ваші поточні налаштування.
Тепер повторіть ці кроки для усіх інших областей пошуку, що вам потрібні. Базова ідея це використання їх для 5 типів ресурсів у грі: яблук, дерева, каміння, прапорів та корон. Ви можете у будь-який момент вмикати і вимикати кожне з полів за допомогою відповідних чекбоксів.

Третій крок:
Виберіть оператор ТА чи АБО та у кожне поле введіть мінімальне число, що задовольнило б вас. Оператор ТА означає, що усі умови повинні бути виконані одночасно, у той час коли оператор АБО передбачає, що хоча б одна умова виконана.
Простими словами, якщо ви налаштовуєте корони на 100 і яблука на 50 000, та використовуєте оператор ТА, до уваги братимуться тільки замки з 50 000+ яблуками та 100+ коронами одночасно, у той час як замки тільки з 50 000+ яблук та меншою за 100 кількістю корон будуть пропущені.

Четвертий крок:
Виставіть координати натискання лівої кнопки миші на випадок коли задані умови НЕ виконані. Базово передбачається, що це буде кнопка гри "Next", тож програма продовжить "некстити" доки не знайде потрібний замок. Процедура налаштування є аналогічною лише з тією відмінністю, що замість червоного прямокутника відображатиметься червона точка.

П'ятий крок:
Виставіть часовий інтервал у секундах. Це час який програма чекатиме після останнього кліку мишкою, що вона здійснила. Рекомендую використовувати тут середній час за який завантажується у вас замок +1 секунда. Це час залежить від вашої системи та від поточної якості інтернет підключення. Такий підхід дозволить "некстити" між замками на максимальній швидкості. Якщо, з якихось причин, час спливе швидше ніж гра встигне завантажитись - програма просто розпізнає 0 для усіх полів та продовжить у стандартному режимі знову чекаючи задану кількість часу.

Додаткові налаштування:
  • Над усіма вікнами – програма буде завжди над усіма іншими вікнами, окрім випадків інших програм з такою самою функцією чи повноекранних додатків.
  • Зберігати зображення – усі області, що аналізуються будуть зберігатися як *.png зображення у папку програми "pic_log". Імена файлів мають формат РРРР.ММ.ДД ГГ-ХХ-СС nХ де Х віж 0 до 4 у відповідність до 5 полів розпізнавання. Цю функцію дуже зручно використовувати для перевірки якості розпізнавання порівнюючи з логом чи для обміну з друзями. Не забувайте періодично видаляти ці зображення.
  • Зберігати зображення debug – це опція зберігає 3 додаткові зображення у тому вигляді, у якому їх аналізує програма. Ця опція необхідна лише для пошуку помилок у розпізнавання для наступного аналізу. Файли у назві мають закінчення tmp.png (те. як зображення готується алгоритмом), lept (зображення. що завантажується до бібліотеки зображень) та tess (зображення у середині двигуна розпізнавання).
  • Адаптивне округлення – я не рекомендую використання цієї опції (перш за все через те що корони та прапори найчастіше мають значення менше 1000). Це налаштування буде зручним на випадок коли у вас часто виникають проблеми з розпізнаванням інших видів ресурсів. Воно просто ігнорує усі номери після коми, округлюючи числа до 1000. Наприклад, замість 12,793 воно покаже 12000 ігноруючи 793 та усе що може бути далі і вважатися алгоритмом як цифра. Зверніть увагу що кома використовується у деяких регіональних стандартах як роздільник (налаштовується у регіональних налаштуваннях Windows та мовних налаштуваннях гри).

> Використання ШУКАЧА БОЮ

Старт та зупинка:
Після того, як ви закінчите робити початкові налаштування - програма готова до роботи. Просто натисніть на і, після визначеного проміжку часу, вона зробить перше розпізнавання та продовжить самостійно працювати. Ви можете дивитися як програма працює переглядаючи Лог, який згорнуто при запуску програми.
Ви можете змінювати усі налаштування прямо під час роботи програми і вони вступатимуть у силу одразу ж як ви вийдете з поля налаштування (клікніть у будь-якій іншій точці програми).
Ви можете також зупинити програму у будь-який момент натиснувши на кнопку .
Коли програма знайде замок, який відповідає вашим потребам, пошук буде завершено, з'явиться вікно-повідомлення та циклічно буде грати музика доки не буде натиснуто кнопку "ОК". Ви можете змінити музику на свою замінивши файл alarm.wav на будь-який інший *.wav чи *.ogg файл що вам подобається.
Далі ви знову зможете запустити програму.
Ви можете також тримати програму згорнутою під час її роботи.

Паралельна робота за комп’ютером:
Дуже зручним є те, що підчас роботи програми можливо продовжувати працювати на комп’ютері. Ви можете працювати, «серфити» в інтернеті, дивитися фільми чи навіть грати у інші ігри. Тільки візьмуть до уваги наступне:
  • Зони розпізнавання та кліку повинні ЗАВЖДИ та ПОВНІСТЮ бути видимими. Усі вікна зазвичай намагаються закрити їх, вам потрібно на це звертати велику увагу.
  • Деякі важкі програми можуть призводити до лагів вашого комп'ютера, що у свою чергу можуть призвести до проблем з програмою. Тож корисно час від часу перевіряти роботу програми.
  • Якщо ви тримаєте вашу ліву кнопку миші затиснутою у момент коли ШУКАЧ БОЮ робить свій клік, цей клік буде невдалим а ваше утримування буде втрачено. Звертайте на це увагу коли працюєте з чимось типу переміщення вікон чи виділення файлів/тексту тощо.

На зображенні нижче ви можете побачити варіант розташування вашого робочого простору. Ви можете переконатися, що можете отримати багато місця, однак будьте ДУЖЕ уважними.


Використання у режимі авто-клікеру:
Як було зазначено раніше, ви можете використовувати ШУКАЧ БОЮ як звичайний авто-клікер. Запускайте його так само як завжди, але переконайтеся, що зона розпізнавання та зона кліку вільні та не містять білих цифр. Я також рекомендую вимикати у такому випадку збереження зображень та збільшувати час таймеру.

> FAQs та часті проблеми (будь-ласка ознайомтеся, щоб уникнути таких же помилок)

  • Виставляючи потрібну кількість ресурсів користувач може помилково пропустити чи додати зайвий "0", наприклад 120 000 0 замість 120 000. Будьте уважні!
  • користувач виставляє 120 000, але в реальності 110 000 його повністю влаштувало б. Старайтеся реально оцінювати ваші потреби перед налаштуванням.
  • Використання оператору ТА замість АБО.
  • Забування зменшити час таймеру після повернення з режиму автоклікера.
  • Встановлюючи зону розпізнавання, користувач може помилково вибрати тільки зону навколо тих цифр, які він бачить у цей момент, забувши що ця зона теоретично може бути більшою. Це призведе до обрізання цифр та пропускання бажаних замків.
  • Правильно:   Неправильно:
  • Використовуючи комп'ютер для інших цілей можна забути, що зона для кліку та зона розпізнавання мають бути ЗАВЖДИ і ПОВНІСТЮ видимими, що призведе до кліку у іншому вікні чи розпізнаванні зображень з інших вікон.
  • Під час завантаження замку є короткий період переходу зображення з чорного до нормального. Якщо цей момент співпадає з моментом розпізнавання, зображення може зафіксуватися темним як ось це: . У такому випадку є 3 можливі розвитки подій: 1) програма розпізнає 0 і виконає клік у попередньо заданій точці, однак кнопка "Наступний" ще не буде активною, отже програма дочекається наступного циклу розпізнавання; 2) Так само як і у попередньому варіанті, однак кнопка "Наступний" вже буде активною, то ж замок буде пропущено; 3) яскравості зображення вистачить для коректної роботи алгоритму. Для максимального уникнення таких ситуацій можна збільшити часовий інтервал на 1 чи більше секунд.
  • Версія для мобільних пристроїв на разі не планується, оскільки це має бути набагато складніша програма.
  • Ця програма не може розпізнавати окремо стоячі замки, вид цивілізації чи збої підключення.
  • Розпізнавання має деяку похибку, що неможливо виправити. Ймовірність такої похибки складає 1:1000 чи навіть менше.
  • Запуск диспетчера завдань Віндоус чи інших спливаючих вікон та повідомлень з невідомих причин може не давати здійснювати ШУКАЧУ БОЮ клік, то ж звертайте на це увагу.
  • Нажаль AOE:CS не підтримує віконний режим у Windows 8. Тож опція “Над усіма вікнами” не буде працювати і буде неможливо налаштувати координати. Є можливість обійти це: запустіть гру, зробіть скріншот, відкрийте файл скріншоту у програмі яка може показати його у реальному розмірі та на тій самій позиції що й у самій грі, тепер можете налаштовувати Шукача для наступного використання у грі на весь екран. Ви можете використовувати ALT+TAB щоб переключатися між програмами. Нажаль ви не зможете одночасно робити інші речі на цьому ПК як на Windows 10, оскільки для коректної роботи потрібно буде щоб гра працювала у розгорнутому вигляді.
  • SmartScreen може заблокувати програму коли при першому запуску. Вам потрібно дозволити її роботу, немає необхідності у переживаннях. Скоріш за все це стандартна реакція Windows на завантажені з інтернету *.exe файли.

> Підтримка та Оновлення

Якщо я матиму якісь цікаві ідеї та час, я буду радий оновлювати та покращувати ШУКАЧ БОЮ. Тож, час від часу можете навідуватися сюди для перевірки наявності нових версій.

Будь ласка, не соромтеся звертатися до мене з будь-якими пропозиціями чи проблемами, які Ви маєте. Я буду також вдячний, якщо ви надсилатимете мені зображення проблемних розпізнавань та усіх знайдених помилок.
Офіційна тема підтримки на форумі (Укр/Анг)

Удачі вам та нехай ШУКАЧ БОЮ не тільки шукає, але й знаходить усе що ви забажаєте!

> Історія змін

Версія Дата Зміни
1.3 01.03.2017 - виправлено помилку ігнорування останньої цифри (покращено розпізнавання кількості каменю)
1.2 20.11.2016 - додано 5 наборів пам'яті налаштувань
1.1 30.08.2016 - якщо не існує файлу з налаштуваннями, мовою за промовчанням зроблено англійську
- незначні зміни у англійському перкладі
- додано інформацію про дату до логу
- виправлено баг, коли швидкість руху вказівника не поверталася до звичайної, якщо під час процесу виділення області було зафіксовано інше натискання мишкою
- зроблено механізм, що дозволить у майбутньому автоматично перевіряти актуальність версії програми при натисканні на кнопку допомоги
- виправлено артефакти у іконці
1.0 25.07.2016 - перший реліз





mrMad-Cat
mrMad-Cat © 2016